Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday 27 April 2014

hati..perasaan..jiwa..raga

..hidup ini tidak mudah dan tidak juga kita jangka..
..tidak akan pernah sama apa yang kita impikan sedangkan mencipta angan2 indah itu mudah..
..mungkin hanya seketika..sementra atau hanya pinjaman untuk aku rasa..
..yang indah itu aku ucapkan terima kasih..yang duka pom sama ak tetap ucapkan terima kasih..
..sekurang2nya aku merasa semuanyaaa..dan mungkin akan datang ak lebih berhati dalam mencari..
..cukup apa yang dirasa..
..rasa yang kusangka takkan aku rasa lagi bile ade baby..
..tapi..alhmdllah..aku diberi kekuatan die untuk aku..
..mama pinjam kekutan syg yer untuk hari2 mama..
..terima kasih sbb 24 jam ngn mama..
..rasa apa yang mama rasa..
..gembira..suka..sedih..kecewa..menangis..
..terima kasih2 sgt2..
..temani mama..tempat luah..tempat mengadu..teman bercakap..
..teman makan..teman tido..
..buat mama senyum time mama tkde mood kan..
..pandai buat mama terkejut time tido sbb bby gerak2..
..aktif2 yer syg,,
..xkisah pom lau xdapat tido..tido terganggu ke ape..
..janji dapat rasa bby gerak..baru hati lega xrisauu..

..4 bulan 5 hari..dah besar pom..dah pandai gerak2 pom..
..membesar dengan baik yer anak mama..
..moge dapat kesihtan yang sebaik2 mungkin..
..hari 28.4.14..kite jumpa lagi..
..nanti ptg mama dpt tgk anak mama lagi..yeeeyyy..!!



..4 month..eyh2..dah nampak..
..walaupom masih ade yang tanya takde isi lagi ker..
..mybe xprsan kot perut aku..hahaha..
..xkisah la..perut kecik tpi bby sihat..besar ikut mggu..
..alhmdllah..
..terima kasih untuk segalanya..

No comments:

Post a Comment